کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


22بهمن

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ

من در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردم

شرکت یا عدم شرکت خود را ترجیها با دلیل در نظرات این مطلب بنویسید

نظرات  (۲)

من شرکت نکردم
چون مریض بودم ونتونستم توی این حماسه شرکت کنم
ما که با بر و بچ نینجا رفتیم خیلی هم حال داد نمایش هم اجرا کردیم عکس و فیلم هم گرفتیم خلاصه خیلی خوش گذشت بهمون
راستی مثل اون سال که به فرشاد گفتی شعار سیاسی داده بودین(که البته حرف مفت می زدی!!!!!!!)بازم شعار دادی بچه؟؟؟؟
پاسخ:
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه شعاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرف مفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">