کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا:

- با توجه به اینکه سرویس‌های ایمیلی که هم اکنون در کشور رایج است همانند یاهو و جی‌میل خارجی هستند و با توجه به امکانات و قدمتی که دارند حجم بالایی از افراد از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند. البته به شهروندان توصیه می‌کنیم برای جایگزین کردن سرویس‌های خارجی به سرویس‌های داخلی همانند IRAN.IR و سایت چاپار مراجعه و از آنها استفاده کنند.

حداقل حسن سرویس‌های داخلی این است که سرور ذخیره کننده اطلاعات این سرویس‌ها در داخل کشور است و ارسال و دریافت از طریق مسیرهای داخل کشور انجام می‌شود اگرچه ما نیز می‌دانیم سرویس‌های داخلی با امکاناتی که می‌دهند نسبت به سایر سرویس‌های بین‌المللی قابل قیاس نیستند اما این سرویس‌‌ها برای کامل شدن نیازمند استفاده هستند. اگرچه سرویس‌های داخلی نیز می‌توانند همانند مشابه‌های خارجی موجب اشتغال‌زایی شوند چرا که امروز ایمیل و موتورهای جستجوگر دنیا بسیار سودآور و اشتغال‌زا هستند، چرا ما در کشورمان از این موقعیت استفاده نکنیم.

منبع: تریبون مستضعفین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">