کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


من مست زچایی روضه ارباب گشته ام

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

من مست زچایی روضه ارباب گشته ام

دانلود لایه باز طرح

داشتم عکس های محرم رو نگاه میکردم ناگه چشمم خورد به این عکس دلم برای محرم تنگ شد برای روضه حتی برای چایی روضه که شفای همه دردی است.

طرح زمینه اولیه برشی از یک عکس است که یکی از رفقا محرم سال 92 از من گرفته بود.

این طرح رو تقریبا ده دقیقه پیش تمام کردم وبلافاصله دارم بر روی تارنما سایبری سیاست قرار میدهم.

در پایان یک جمله ::

                               دلم کربلا می خواهد.

نظرات  (۱۰)

به زودی آماج هک قرار خواهید گرفت
پاسخ:
برای چی ؟
مگه چیکار کردم؟
کی میخواد هک کنه؟
سلام دوست عزیز من میام ولی نظر نمیدم فداتشم از این به بعد چشم نظرم فراموش نمیشه واقعا هر روز پیشرفت وبت بیشتر از دیروز میشه
اجرکم عندالله
پاسخ:
دم شما گرم
نظر لطفتونه
خوشحال میشم تبادل لینکم داشته باشیم سید جان
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۸ سید مجتبی علمدار
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
سلام علیکم
در دهلاویه بخوانید:
آیا موسیقی حرام است؟ (قسمت دوم) - حتما بخوانید و نظر دهید.
یا علی التماس دعا
سلام
به خاطر ندارم قبلا اینجا سر زده باشم!
سپاس از دعوت
ما هم شدیدا دلتنگ محرمیم
موفق و در پناه حق باشید

به قول پدرم ادمی که دوبار بره کربلا معتاد کربلا میشه ...

ان شالله که به زودی قسمت همه ی اونایی که نتونستن برن بشه که برن زیارت ارباب...

 

التماس دعای فرج

پاسخ:
ان شاالله
زیباست. فقط یه مشکلی داره که خصوصی می فرستم.
پاسخ:
ممنونم بخاطر نظرتون و بخاطر راهنمایی هاتون
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۴ سفیـــر نـــور

توی خط مقدم، هر وقت بیکار می شد یا نوبت نگهبانیش می رسید برای کنکور می خواند. خبر قبولیش تو پزشکی دانشگاه تهران، وقتی به خانوادش رسید که وحید رضا شهید شده بود.

 

بازنویس خاطره ای از کتاب «فانوس ها همه خاموش»
 
 
 
سلام همسنگر
 
شرمنده به خاطر نبودن این روز هایم....
 
التماس دعای شدید دارم:(
 
یازهرا(س)
 
 
رابطه ی این پیوند با پاسخ رهبری به نامه ی روحانی چی می تونه باشه؟!
http://www.roshangari.ir/jMediaDirect/videos/sd/70/7pUZ32tLaxK71Hy1lDZIZ9c577AKqx1z.mp4

پاسخ رهبری به نامه ی روحانی:
دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از ...
چقَـدر پــَـر می کِشَـد دلـَــمـ 

بـه هــَــوآی کربلای تـُـو 

اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـده ـهآی جَهـآن در قـَلبــَمـ 

آشیــآنـِـه کَرده اَنـد...


یا حسین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">