کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


حسین علیه السلام چراغ هدایت

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

حسین علیه السلام چراغ هدایت

دانلود لایه باز طرح

همیشه یکی هست که دستت رو بگیره نه مچت رو...

السلام علیک یا اباعبدالله

نظرات  (۹)

۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۷ زائر آسمان ...
کل یوم عاشورا
و کل ارض کربلا
من هم دل تنگ لحظه هایی هستم که باید منتظر باشیم
!
آیا می رسد روز منتظر بودن ما؟
...
..
.
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
یا امیرالمومنین

یه اشک واسه امام حسین میریزی میری بهشت ...

خیلی عظیمه ...

 

التماس دعای فرج

پاسخ:
البته هدف اون اشک هم مهمه
آخه اشک انواع گوناگونی داره فقط یکی از اونا این اجر روداره
سلام...........حسین =حسین. به وب منم سر بزن....منتظر نظرت هستم
سلام...........حسین =حسین. به وب منم سر بزن....منتظر نظرت هستم
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۴ ◙◙◙◙▓ ما...سه تفنگدار ▓◙◙◙◙
شرمنده به خاطر کنکوره که نمیایم... ایشالله بعد کنکور جبران می کنیم...!!
سلام
ممنون از حضورتون
راستی راجع به سربازی که فرمودین من اون پست رو قبل از اینکه بقیه آزاد بشن نوشته بودم
واقعا این حقیقت داره که جاسوس بوده؟؟

راستی اگه با تبادل لینک موافقین اطلاع بدین

ممنون
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
بله متاسفانه حقیقت داره
پاسخ:
اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم آمد
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۵ آلــــــو نــــــک . . .
گـــــــــــــــناه یـــــــــعـــــــــــــــــــنی . . . 

Www.Aloonak.Blog.Ir

منتــــــــــــــــــــــظــــــــریم . . . 

یا علی (ع)
سلام سید جان
خریدم طرح سید جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">