کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


جنگ رسانه ای و مجازی دشمن، جوانان را نشانه رفته است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، جنگ رسانه ای و مجازی را یکی از جنگ های عصر حاضر برشمرد و گفت: دشمن در این جنگ جوانان را نشانه رفته است.
به گزارش سایبری سیاست به نقل از ایرنا، «حمید بهمنی نژاد» روز چهارشنبه در کرسی آزاداندیشی با محوریت ابعاد جنگ در عصر حاضر، افزود: دشمن با تغییر نگرش و ایجاد جنگ روانی بین نسل جدید و هم چنین ساختارشکنی در حقیقت های دینی و ملی به دنبال آن است که هجمه سنگین و جبران ناپذیری را بر نظام جمهوری اسلامی وارد سازد. جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هم چنین گفت: جنگ میان حق و باطل جنگی مقطعی نبوده و از ابتدای بشر این جنگ برقرار بوده و تا عصر حاضر نیز ادامه دارد. بهمنی نژاد افزود: جنگ میان حق و باطل در عرصه های مختلف وجود دارد اما روش و تاکنیک ها متفاوت شده است. وی اضافه کرد: عدم آگاهی و شناخت از عرصه جنگ، ابزار و اهداف دشمنان به پیشبرد جنایت آنان کمک می کند و به نوعی ناخواسته به سمت و سویی که آن ها می خواهند حرکت خواهیم کرد. کرسی آزاداندیشی با حضور جمعی از مربیان، دانش آموزان و دانشجویان عضو مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام شهرستان گرگان برگزار شد.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۲
کربلایی سید نقی آصف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">