کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


تحریم انتقاد

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ

هر روز و هر ساعت میگویند فلان کشور ، ایران را تحریم کرده است اما تا کنون ندیده ایم که این تحریم ها دست وبالمان را ببندد یا فشاری بهمان بیاورد .

اما چند وقتیست دچار تحریمی خارق العاده شده ایم بدین شرح :

ملت ایران در ارائه و درج هرگونه انتقاد چه سازنده و چه از نوع غیر سازنده به دولت تدبیر تحریم شده اند . واقعا به قول جناب نوبخت ( در کلیپ پنجاه ونهم دکتر سلام ایشان را پدر استدلال ایران خطاب شد. ) من دلم با ایشان صاف نشد بدون هرگونه قصد خاص میگویم چگونه ایشان را نماد جمهوریت بدانیم؟!

نظرات  (۳)

همه چی آرومه...
پاسخ:
همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم ...
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" تحریم انتقاد "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/38423
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام صادق (علیه‌السّلام): هرگاه مردی دست نیاز سوی من دراز کند در رفع نیاز او می‌شتابم؛ زیرا می‌ترسم کار از کار بگذرد و اقدام من در کمک به او دیگر به کارش نیاید."
یا علی
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۸ مهدی اشرفی
با سلام
از اون پیغام قبلی منظوری نداشتم یه پیغام عمومی بود یه درد دل ، نه تیکه بود و نه گلایه به شخص شما ، یه دردل عمومی بود ، این مطلب شما خیلی جالب و معنادار بود و حقیقت رو میگه ، منتها ما ازش یه جوری دیگه یاد می کنم ، ما از این دولت با عنوان دولت خفقان یاد می کنیم .
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">