کدستان
صفحه اصلی پیوندها بایگانی مطالب جستجو در تارنما تماس با ما

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف
بسم الله الرحمن الرحیم

سایبری سیاست|کربلایی سید نقی آصف

تارنمای شخصی کربلایی سید نقی آصف


اربعین پیاده میروم

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵ ب.ظ

آری

اربعین پیاده میروم.

نجف نیستم که تا کربلا پیاده روی کنم.

اما...

پیاده میروم.

از روی هوای نفسم عبور میکنم.

از خود رای بودنم میگذرم.

و سر به فرمان ولی میسپارم...

چون هرکه با نائبش بیعت نکرد در آهنگری، از یکماه قبل آن واقعه نیزه و شمشیر ساخت

و من نمیخواهم از آنان باشم ...

اربعین پیاده میروم ...

نظرات  (۵)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
  اربعین پیاده می‌روم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/18855 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام صادق (علیه‌السلام): بدانید که خداوند از انسان‏هایى که دائماً رنگ عوض مى‏کنند نفرت دارد. پس از حق و اهل آن جدا نشوید."

یا علی
۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۹ علیرضا فلاح
سلام من دوست دارم وبلاگ های ما به هم پیوند بشه ممنونو میشم قبول کنید
http://shahid-fahmide.blog.ir
حلقه شهید فهمیده
دوست داشتی پیوند کن خبر بده ممنون
سلام. متن زیبایی بود.
متاسفانه اصلا حواسم به نامتون نبود و بدون ذکر نام شما توی دو سه تا از کامنتهایی که برای دیگران گذاشتم این متن رو استفاده کردم.
چون خودم به شدت بدم میاد نوشته هام بدون ذکر نام یا منبع کپی بشه، الانم اومدم ابراز شرمندگی کنم.
واقعا ندیدم اسمتون رو وگرنه حتما زیرش درج میکردم .

به هر حال خیلی زیبا بود.
یا علی مدد.
سلام باکی الحسین ....
 این دعوت نامه ای است به صرف نوشیدن جرعه ای ... 
------------------------
از خون تا خاک ...
ان الصلاة...
خدایا شنیده ام که...
از نگاه تا گناه ...
زرنگی یعنی ...
امر ولی...
یه نصفه لیوان آب ...
دلم آرام بگیرد ...
معبر + دانلود
شلمچه ....
شاید دیگر برسد ...
اهل نا اهلان...
صدور انقلاب
ما امسال هم نخواهیم رفت ...
هفتم صفر .... کدام نقل درست است، روز ولادت امام موسی کاظم(ع) یا شهادت امام حسن مجتبی(ع)؟
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم...
شهید پروری
یک داستان از دوستان
گویند قافله ای در راه است ...


nishtar.ir


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا
nishtar.ir

۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۶ علیرصا صبا
با عرض سلام و خسته نباشید.
اربعین حسینی را به شما و تمامی دوست داران آل الله تسلیت عرض می کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">